Az Web Marketing (Internet Marketing)  nem más, mint a termékeink illetve szolgáltatásaink eladása az Interneten keresztül. Nevezhetjük még Online Marketingnek, I-marketingnek, Web marketingnek is.

Legyünk akár egy cég vezetői, akár magánszemélyek, az Internet Marketinggel ugyan úgy kapcsolatba kerülhetünk.

Az Online Marketingnek számtalan eszköze van, ezek közül érdemes megemlíteni a webanalitikát, a keresőmarketinget, a sajtóközleményeket, a banner hirdetéseket, a link kampányokat, az e-maileket és hírleveleket, a vírusmarketinget, a partner programokat, a keresőoptimalizálást és a blogokat is.

Ám ahhoz, hogy a fentebb említett pontokon elkezdhessünk dolgozni, szükségünk van egy weblapra és/vagy blogra, ahol megismerkedtetjük a látogatónkat a szolgáltatásunkkal, termékünkkel. Nagyon fontos ennek a weblapnak a minősége!

Nem elég, hogy kényelmesen használható, egyszerű de esztétikus, lényegretörő legyen, de a látogatót is az oldalon kell tartani. (Kritikus az első három másodperc, ebben az időintervallumban dönti el a látogató, hogy marad-e a weboldalon, s lesz-e belőle potenciális vevő.)

Ezen weblap célja, hogy megismertesse Önt az Internet Marketing alapjaival, s elkezdhesse az Internetes pénzkeresést!

 

MARKETING TERV ÉPÍTŐKOCKÁI !

 

Marketing tervezésnél gyakran elindulni a legnehezebb, olyan stratégiákat kitalálni, amik várhatóan bőségesen megtérítik a beléjük fektetett marketing forintokat.

Ha több vevőt és jobb hírnevet szeretnél, több fronton is támadást kell indítanod, amihez szükséged lesz egy olyan marketing tervre, amely magában foglalja a következőket:

 

Reklámterv

Internet marketing terv

Promóciós terv

PR / publicitási terv

Marketing együttműködések

Referáló programok

 

A STRATÉGIA NÉLKÜLI HONLAP ESETE

 

Gondolj vissza: miért is kellett cégednek az a honlap?

Azok az internetes projektek, amik kristálytiszta stratégiai fókusz nélkül indulnak, nem csak a céljukat nem érik el, de a kivitelezés során minden érintettet frusztrálnak.

 

Ezért jóval a honlap elkészítése előtt a következőkre kell választ találni:

Mi a honlap tényleges üzleti célja? A két legjobb cél: új ügyfelet teremteni, és a régi vevőkkel folyamatos kapcsolatot építeni. Vagy eladni magán a honlapon.

Pontosan ki lesz a honlap célközönsége? Milyen típusú látogatót szeretnénk a honlapon kiszolgálni?

Mit kínál a honlap ezeknek a látogatóknak? Milyen tartalom, milyen szolgáltatások teszik számukra hasznossá, érdekessé a honlapot?

Mi az a fő üzenet, amiről azt szeretnénk, hogy a látogató fejében ott motoszkáljon még sokáig azután, hogy elhagyta a honlapunkat?

Ritkán használt marketing eszközök

 

1, Névjegy

2, Számla

3, Írói babérok (könyvet kell írni a szakmáról)

4, Kipróbálhatom?

5, Rendezény

6, Kupon

7, Ajándék kupon

8, Fizessen a gyártó

9, Poszterek

10, Szignál (saját zenei logo)

 

 

 

Reméljük ez a néhány taktikai tanács segít abban, hogy weboldalát, webáruházát ilyen vagy hasonló ötletekkel tegye színessé, látogatottá….!